Nya tavlor


Date: 2012-09-04 / Time: 20:54:51
Kategori: / 0 Kommentarer

Helt skakis i kroppen efter gympasset. Jag kommer få sån sjuk träningsvärk i hela kroppen efter den här veckan. Det börjar redan komma i ryggen från igår. Tur att det blir en lugn helg :)
 
Vi tänkte ju ha en liten fixarkväll här nu, men det fattas lite grejer som vi lär ha för att bygga om soffan så det blir inget ikväll :( Mamma skulle kolla om hon kunde fixa det till imorgon. Så ni får vänta med bild på mattan. Men jag kan visa er va fint det blev med tavlorna som jag satt upp i söndags. Bilderna har jag googlat fram själv.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]