Halloween


Date: 2012-09-11 / Time: 21:52:00
Kategori: / 3 Kommentarer

Ni som känner mig eller följt mig på bloggen ett tag vet ju om att jag ääääälskar maskerader och året roligaste fester är ju såklart Halloweenfesterna. Jag älskar att klä ut mig! Jag är alltid ute i super god tid med att planera mina outfits och förra året när jag var Lady Gaga bestämde jag mig redan i juli. HAHA
 
Och idag kom jag på vad jag ska vara i år :D Det kommer bli så sjukt bra! Vet INGEN som ha varit det och då blir det ännu roligare. Precis som när jag var avatar. Jag vill helst inte vara något någon annan som jag känner redan har varit tidigare.
 
Vi får se hur länge jag kan hålla mig innan jag berättar för er vad jag ska vara :D
 
Två år sedan när jag var Avatar.
Och förra årets kostym.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tell tell tell

2012-09-11 @ 22:20:00
Postat av: Anonym

Men vad sjukt cool gaga-toppen var! Var köpte du den??? /sara

Svar: Jag hade faktiskt en vanlig "body" på mig och köpte ett stort svart mjukt tyg som jag sydda ihop som en "halsduk utan endar" om du förstår. Och halsduken var säkert en meter bred så jag kunde ha den som luva också :D Billigt och bra tyckte jag :)
Dempa

2012-09-12 @ 01:43:59
Postat av: Lovan

älskar det :D

2012-09-12 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]