Godmorgon


Date: 2012-09-24 / Time: 09:34:00
Kategori: / 1 Kommentarer

Jag har haft en mer eller mindre sömnlös natt. Jag har inte sovit såhär dåligt på flera år. Jag var klarvaken och det gick alltså inte att blunda. För innan jag visste ordet av så låg jag och tänkte med öppna ögon. Så drygt!
 
Matte jobbade ju igår och skulle komma hem vid 12-1 på natten var det tänkt. Så jag kan ju omedvetat ha ställt in mig på att vara vaken tills han skulle komma hem. Men det gjorde han ju inte, han kom hem 04.30 och jag var fortfarande vaken då. Tvn på och jag hade tillochmed sett klart hela Wallanderfilmen som började efter 2.
 
Jag är inge trött idag och förstår inte vad som var problemet. Haha. Det kommer väl ikapp mig ikväll eller imorgon :O Jag har en fullspäckad vecka så jag har inte tid med nå trötthet.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: T

Vilka ögon!

Svar: Tack så jätte mycket :)
Dempa

2012-09-24 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]