22.39


Date: 2012-10-09 / Time: 22:39:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Vad härligt det är med vinst! Spännande match med många mål. Det gillar vi! Nu ligger jag i sängen och kollar på ett sexprogram på 3an. Matte är ute med grabbarna fortfarande så jag kommer säkert somna innan han kommer hem.
 
En ruggigt tragisk nyhet som jag precis fick då, dom har bytt datum på Halloweenfesten :( Och då är vi i Karibien. Så jävla misstajmat men vad fan ska man göra då? Inte så att jag kommer skippa resan för en fest. Haha! Men då ska jag faaaan ha en maskerad på min födelsedag så jag får vara Poison Ivy nu när jag redan gjort min dräkt. Ååååååååååååååååååååå! Klart att inte allt kan gå vägen jämt, någon motgång måste ju komma lite då och då! Men jag är less ändåå! 
Amigos, förbered er för en jävligt fet markeradfest på min födelsedag istället ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]