Quick update


Date: 2012-05-18 / Time: 13:18:11
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Har lite tid kvar på lunchen så jag sitter och kikar på mer inredning. Kan inte få nog! Nu har vi ju flyttat in det mesta i radhuset och det flesta kartongerna är uppackade. Det är fortfarande lite grejer som vi inte har någon aning om vart det ska förvaras. Men det visar sig. Det fattas också lite möbler här och var som vi inte har inhandlat än. Men man får väl räkna med att det tar lite tid innan man har hittat det man verkligen vill ha.

Jag längtar så himla mycket tills allt är färdigt! Då ska jag bjuda hem mina bästa tjejer på vin och grillat ;)


Garderoben börjar ta form också :D I'm a happy girl right now!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har! : ) Jag har en fråga, hur har du fått in instagram till bloggen?

Ha en bra dag!

2012-05-20 @ 13:54:36
Postat av: Denice

Tack så mycket :) jag googlade på BadgePlz och gick vidare där :)

2012-05-20 @ 22:13:43
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]