Varför kan man inte vara förklok?


Date: 2012-03-17 / Time: 20:14:48
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Känns skönt att vara hemma igen. Trots att vi har haft det så otroligt bra. Ska berätta mer om resan sen när jag lagt in lite bilder från digitalkameran.

Men just nu är jag bara så otroligt less och trött på att Mattes resväska aldrig kom på bandet igår när vi var på Arlanda. Och där i liggen min systemkamera för flera tusen med en miljon bilder från resan :( Jag är så jävla sur att jag inte tog den i handbagaget. Lätt att vara efterklok, meen jag tyckte helt enkelt att den vägde för mycket och jag ville "råka förstöra den" i handbagaget. Men nu är den istället borta :'( Den kommer förmodligen inte ligga kvar i resväskan OM vi mot förmodan får tillbaka den heller.

Ååååååååååå jag vill gråta! Jävla skit. Vi som har tagit så fina och härliga bilder också. Om någon har tagit kameran vill jag slita av håret på personen levande. Vilket kommer vara omöjligt!

Nu blir det sängen iallafall. Orkar inte vara vaken en minut till känns det som. Det är ju natt i Thailand nu. Och det märks verkligen kan jag lova. Ögonen hänger inte med. Egentligen är väl de bästa att hålla sig vaken. Men det är jag för bitter för.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den kommer nog tillbaka ska du se! :)

2012-03-18 @ 08:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]