22 Mars


Date: 2012-03-22 / Time: 23:27:46
Kategori: Trips and holidays / 0 Kommentarer

Fyfan! Efter allt slit ikväll avslutade vi med käk på Fredrik Åkare. Fan va vi har röjt. Sen har jag och Jenny tagit bort de sista plastmattorna från trappen. Fruktansvärt skönt! Snart är rivningen helt klar och då kan vi äntligen börja bygga.

Nu har jag iallafall duschat och packat klart allt inför imorgon. Vi hinner ju inte hem någonting innan vi ska till Olearys på eftermiddagen, så partykläderna och sminket lär ju med direkt på morgonen. Jag längtaaar! Och det vet jag fler som gör ;)

Avslutar detta inlägg med lite Thaibilder igen. Godnatt

Monkey beach, Phi Phi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]