Movietime


Date: 2012-03-24 / Time: 21:40:50
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

MY GOD vad vi har jobbat på idag. Våra kroppar skrek efter soffläge, så vi rundade av och åkte hem. Nu blir det en kopp té. Sen ska vi skeda till en bra film. Jag funderar på "The Ides of March" eller "J. Edgar". I den här familjen är det oftast jag som väljer film, eftersom det är jag som är mest intresserad. Matte är alltid med på det jag väljer, förutom typ Desperate eller fjortisfilmer som han kallar det. Haha. Så ikväll står det alltså mellan George Clooney och Ryan Gosling mot Leonardo DiCaprio. Faktiskt ett jävligt svårt val. Ska ta en funderare nu medans Matte står i duschen. Men jag vet att han gillar Ryan grymt mycket, så hans röst kommer hamna på March-filmen är jag säker på.

Iallafall, imorgon ska vi upp i tid igen och fortsätta. Tråkigt att missa helgens sovmorgnar, men vi får inte spilla någon tid såklart :D Sen måste alla komma ihåg att ställa om klockan ;)

Nu säger vi godnatt för ikväll. Hörs imorgon!






Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Hej!

Just nu pågår en tävling på min blogg där kanske just du vinner ett Skönhetskit med parfym, bodybalm och bodyspray!

Kika gärna in och delta: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-skonhetskit.html#comment

Ha det bra:D

2012-03-24 @ 23:01:08
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]