Grillat


Date: 2012-06-06 / Time: 20:37:16
Kategori: / 0 Kommentarer

img_3152 (MMS)

Efter stoppet på Fullriggaren så åkte jag med Frida och Nina till salongen och färgade min utväxt. Skönt att vara där när det är stängt. Det är så lungt och skönt då. Hobbyfrissan Nina var så duktig och snäll som färgade mig. Efter de gick vi och solade och då beslöt sig Moa att följa med hem till mig. Vi har käkat lite grillrester från igår och provat lite partyoutfits till helgens festligheter i Sthlm. Ska nog inviga mina bara ben då hade jag tänkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]