Home is when I´m with you


Date: 2012-07-23 / Time: 11:51:47
Kategori: / 0 Kommentarer

Heeeeeej bloggen! Nu är jag hemma igen efter 5 sjukt roliga dagar i Halmstad. Jag la bloggen helt åt sidan och bara njöt av ledigheten. Gud vad jag har saknat Majsen (min bästa vän och kärlek) när jag varit där nere.
 
Igår när jag kom hem blev jag upphämtad av Matte och Tomas. Och sen åkte vi till deras hus i Hille där Malin och Tomas mamma hade lagat en riktigt lyxig middag till oss. Jätte mysig och super trevlig kväll hade vi. Vi var hemma runt 12 igen.
 
Och idag har jag bara njutit av morgonen. Ätit frulle i lugn och ro. Matte har precis åkt och gymmat och jag har slängt i en maskin med tvätt, packat upp resväskan och ska strax börja packa en ny. Vi åker till Stockholm om några timmar. Vi ska våldgästa Amanda och Kalles härliga villa i Saltsjöboo. Och självklart väntas Grönan, shopping och annat skoj.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]