Give me Marmaris


Date: 2012-07-16 / Time: 17:35:52
Kategori: Trips and holidays / 0 Kommentarer

När man sitter hemma i soffan på sin semester och det öser ner utanför fönstret så vill man ju bara gå och lägga sig. Jag tänker bara på förra semestern. Då vi var utomlands, solade, badade och bara njöt av värmen. Detta känns liksom inte som någon riktig "sommarsemester". Så just nu längtar jag jävligt mycket tills jag ska åka utomlands. Vi har ju, som jag nämnt förut, bokat en resa till Miami i Oktober där vi ska tillbringa tre dagar och sen vidare på en Karibien kryssning därifrån. Ååååååå!
 
Drömmer mig bort en liten stund.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]