Svettats färdigt


Date: 2012-01-07 / Time: 16:39:23
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Jag och Matte har precis kommit hem från gymmet. Lite kul och gymma ihop ibland. Men vi psykar mest varandra ;) Haha

Kollade på den här bilden från i somras. Men där är jag lite mer deffad än nu. Hehe, men snart så!


Om en halvtimme ska vi befinna oss hemma hos Mattes kusiner för släktträff :) Det var ett tag sen nu. Och efter de ska vi ut och äta med Sandra och Rickard. En perfekt lördagkväll!



Kommentarer
Postat av: fia

Eftersom du håller på med träning och så tänkte jag bara tipsa dig om Fitnessfighten.se! Har du inte varit in där än och kollat, så gör det! :)

2012-01-08 @ 14:33:56
URL: http://aiiifos.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack så mycket för tipset! Där ska jag kika in!

2012-01-08 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]