8 Januari 2012


Date: 2012-01-08 / Time: 13:32:47
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Vi hade en otroligt trevlig kväll med Sandra och Rickard igår kväll. Efter middag på Texas, gick vi vidare till Interpool och spelade minigolf. Resultatet ska vi inte ens prata om eftersom jag förlorade till min stora förvåning ;) Haha Men efter de iallafall åkte vi hem till oss och kikade på Gladiatorerna på webbtv.

Idag har jag och Matte bara legat och dragit oss i sängen hela morgonen. Hur skönt som helst. Vi har kollar på Erik och Mackan och ätit frukost i lugn och ro. Nu efter lite rastlöshet ska vi bege oss ut på en PW. Grymt behövande, det kliar lite i benen!



Kommentarer
Postat av: RickRoss

Det blev som väntat Rick som tog hem det :)

2012-01-08 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]