26 Januari 2012


Date: 2012-01-26 / Time: 22:54:06
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Har varit med Frida och Katja hela kvällen. Vi har käkat, kollat på hockey och gjort om Katjas blogg, hehe. Mysig kväll! Vi laddar upp krafterna varenda kväll nu, till lördag. Gaaaah! Jag längtar ihjäl mig. (Överpepp? Näe vadå?!)


Bild från julafton på mig och min bästa vän och framtida man ;) Hur kär kan man vara i en människa egentligen?


Just nu sitter vi och planerar vårat nya boende. All rust som vi ska göra kommer att ta på våra krafter kan jag lova. Så därför börjar vi med att åka till Thailand två veckor samma dag som vi får nycklarna! ;) Hihi. Weeei!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till nya boendet :) vad händer me din lgh nu? har du nån som ska hyra den?

2012-01-27 @ 18:37:03
Postat av: Denice

Tack!! :) jag har sålt den! eftersom det var bostadsrätt! Jätte skönt. Blev sån bra tajming!

2012-01-27 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]