1 timme till ledigheten


Date: 2012-01-05 / Time: 16:52:03
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är det en timme kvar här på jobbet! Sen är det tre dagars ledighet. Helt underbart med tre sovmorgnar! Ska dock upp och tvätta imorgon bitti men då kan man ju lägga sig och sova mellan maskinerna. Så det gör inte så mycket.

Min kväll kommer att spenderas på Terrassen med mina älskade vänner. Ska bli otroligt gott med lite lyxmat efter denna veckas stenhårda diet. Sen funderar vi på om vi ska orka hålla oss vakna och se JVM inatt hemma hos Frida eller mig.

Vi hörs senare!


Veckans sista motivationsbild. Nu jävlar Denice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]