On my way, in my mind.


Date: 2012-02-15 / Time: 21:46:19
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Efter en dag som har känts extra lång på jobbet av någon konstig anledning så har jag och Matte bara slappat hemma. Tittat på tv, druckit säkert 6 koppar med té, ätit middag och bara haft det lungt och skönt. Laddat om batterierna till imorgon helt enkelt.

Det enda vi gör nuförtiden är att planera inför radhuset och Thailandresan. Vi får nycklarna till radhuset den 28 februari och åker till Thailand den 1 mars. Så otroligt bra tajming, tycker ni inte!

Jag har typ packat hela min resväska i huvudet redan. Gäller att vara ute i tid, så man inte glömmer något viktigt. Vore så typiskt Matte isåfall, som själv packar 5 minuter innan incheckning ;) Närå! Nu är jag taskig. Men vi ska ju ha backpack-ryggor, så det lär ju faktiskt planeras lite. Hur ska jag till exempel få plats med alla mina hattar?! :(



Imorgon väntas en härlig kväll med tjejerna på Olearys. Dom är så duktiga som fixar och trixar så att alla hinner ses. Man har ju så mycket med sitt eget liv i veckorna att det ibland går allt för länge mellan gångerna.


Kommentarer
Postat av: Lovan

Mystjejor! saknar er

2012-02-16 @ 14:51:33
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Denice

Lovan! Kom hem nudå!

2012-02-16 @ 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]