Första rustdagen


Date: 2012-02-28 / Time: 22:01:09
Kategori: Radhuset / 0 Kommentarer

Vår första rustdag. Fyfan hur det ser ut nu. Det har inte blivit så många timmar där men lite har vi hunnit iallafall. Jimmy har varit så underbart snäll och hjälpt Matte hela dagen.

Jag har ju jobbat, men var där i två timmar efter och tog bort alla lister och så :) Vi ska ju ta bort väggen mellan köket och vardagsrummet.. Utifall ni undrar vad vi håller på med ;) Köket tog grabbarna bort idag också! Så duktiga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]