Behöver du en förändring?


Date: 2012-02-14 / Time: 09:42:25
Kategori: Anything/Everything / 6 Kommentarer

Hårmodeller sökes! 


Kändisfrisören Tomas Edlund söker hårmodeller till sin visning den 23e Mars på Olearys i Gävle.


Färg och klippmodeller
Du skall göra en förändring med före- och efterbild. (alltså inte toppklippning). Både färgning och klippning ska göras på alla modellerna. Du får önska tex. "Kan klippa av mig håret men inte röd färg". Men då är det kanske en mindre chans för dig att bli utvalt av Tomas. Är du så öppen som möjligt är det störst chans att komma med. Du bör vara redo att få en ny snygg frisyr!
Du måste kunna vara på salongen hela dagen (fredagen den 23e Mars) för alla förberedelser inför visningen som hålls på kvällen. Det kommer bli en rolig, spännande och intressant dag för dig.

Är du intresserad?
Vi behöver tre bilder på dig. En bild i helfigur, en ansiktsbild och en profilbild som kommer skickas till Tomas Edlund. Han väljer sedan ut modeller som passar kollektionen han har valt att göra på visningen. Du kan alltså aldrig vara en dålig modell, utan bara inte det han hade tänkt sig till denna visning.


Kommer du in på salongen och anmälder dig, så tar vi bilderna åt dig.

Om du inte har möjlighet att komma hit så ring oss på 026-124721, och mejla över dina bilder på [email protected]




Salongen Karlavägen 21, Gävle.



Kommentarer
Postat av: Jennyh

vet du vad för typ av frisyrer alls han har tänkt sig? :)

2012-02-14 @ 18:54:15
URL: http://jennyh.se
Postat av: Denice

Det är nog inget extremt. Han är professionell och riktigt duktig. Men anmäl dig så får vi se om du blir utvalt så kan du ju säga vad du är villig att göra eller inte ;) blir skit skoj!

2012-02-14 @ 20:11:29
Postat av: Jennyh

jo kanske skulle göra det.. kan tänka mig allt utom att bli korthårig typ :P

2012-02-15 @ 01:25:32
URL: http://www.jennyh.se
Postat av: Denice

Jaa men va kul! Kan du inte komma in på salongen så vi kan ta kort på dig då. Eller så mejlar du över dina egna :)

2012-02-15 @ 14:56:55
Postat av: Mimi

Gud vad roligt det hade vart! Men är nog för feg tror jag.. Hahaha :P

2012-02-17 @ 11:41:28
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Jennyh

Gud jag hade ju helt glömt bort det här.. är det försent eller? :) annars kan jag mejla över bilder :P

2012-02-25 @ 17:06:43
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]