8 Februari


Date: 2012-02-08 / Time: 09:39:21
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Godmorgon! Sovit gott? Själv vaknade jag av en jamande katt som skulle ha mat. Hur orkar folk ha djur? Är dom mysigare än dom är dryg? Som tur är så var det sista natten som kattvakt. Så det känns ganska skönt. Nu är man befriad igen! Jag känner faktiskt så, fri. Blir inga djur för oss!

Jag har tränat armar och kondition nu på morgonen, ätit frulle och myst framför tvn.
Nu är jag på jobbet och ska börja dagen med en storstädning. Damerna har sovmorgon, så det är perfekt att passa på när salongen är tom.




Det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu är Thailand. Hur ska jag kunna vänta 21 dagar till? Det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Sumpen

Jaaa det ska bli så jävla underbart!!!

2012-02-08 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]