16 Februari 2012


Date: 2012-02-16 / Time: 21:43:37
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu är jag hemma och ligger i sängen med datorn i knät. Haft en riktigt trevlig kväll med tjejerna. Älskar att catcha upp med lite "411" och prata om vad som hänt den senaste tiden. Moa var så jävla brun, hon har ju precis kommit hem från Aruba. Så avis. Men snart blir jag också brun! Weee!

Imorgon fyller min babe 26 år ♥ Jag vill bara ge mina presenter NUU. Jag kan aldrig vänta med sånt där. Jag vill bara kasta presenterna i hans famn och hoppa upp och ner samtidigt som jag skriker "öppna öppna öppna". Jag  blir faktiskt mer exalterad av att ge bort presenter än när jag får dom själv. Älskar att göra andra glada.
Jag hoppas att Matte kommer bli nöjd iallafall. Men jag brukar alltid pricka in de rätta presenterna till honom ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har en fråga angående hårförlängning..

Jag har super tunt, axellångt hår och skulle vilja ha längre hår.

Finns det någon slags hårförlängning som sliter mindre på håret? Och jag vill ju inte att det ska synas i hårbotten att jag har hårförlängning.. Skulle det funka?

Vad har ni för priser på hårförlängning där du jobbar? :)

2012-02-16 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]