Som en eskimå


Date: 2012-12-08 / Time: 13:00:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Hej mina fina läsare!
 
Hur mår ni idag? Jag är pigg och glad. Men har åkt på världens förkylning och är lite hes i halsen. Så himla typiskt nu när vi ska på Brynäs utematch ikväll. Men det är som det är. Blir oavsett väldigt varma kläder. Täckbrallor, varma boots, Goosejackan, mössa och vantar. Mysigt!
 
Nu ska jag iallfall börja röra mig ner mot stan, som en eskimå, för äta lunch med fina Cajsa som är hemma och hälsar på. Har mycket att catsha upp så det ska bli jätte kul.
 
Vi åker väl upp mot Läkerolen runt halv 4-4. Vi ska på förfesten först och få i oss lite förfriskningar. Sen börjar matchen halv 7. Det är ju så sjukt mycket folk som ska dit :D Det ska bli skit kul! Äntligen händer det nått i den här stan! Så man måste ju ta vara på tillfällena :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]