Julafton


Date: 2012-12-24 / Time: 09:29:00
Kategori: / 1 Kommentarer

God Jul mina kära läsare som tittar in här idag trots att det är julafton!

Matte ligger och sover här bredvid mig. Vi ska till morbror och äta julfrulle klockan 10. Det ska bli så gott!
Åh! Jag vill bara ge alla mina julklappar. Och såklart öppna mina egna :D Hoppas att man har varit snäll i år!
Sen innan Kalle Anka byter vi, så då packar syrran och jag våra klappar och firar med pappa. Vi kör vartannat år. Vi ska vara här i radhuset i år. Mysigt va! Första julen här!

Sen kommer våra älskade vänner efter 8 för julklappabyte och glögg ;) Sen avslutar vi på Goya som varje år. Fan va kul den här dagen är! Klart bästa på hela året!



Kommentarer
Postat av: [Sarah]

..och så fick jag va med!! KUUUL :D

2012-12-25 @ 15:20:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]