Hellooo


Date: 2012-12-27 / Time: 22:41:00
Kategori: / 1 Kommentarer

Bild från i lördags.

 

Nu ligger jag i sängen med min nyaste kompis. Matte och jag turas om hela tiden :) Jag älskar bland annat att läsa bloggar och kolla shopping med den. Super nöjd är jag! Idag har jag ju dom sagt jobbat. Imorgon kvar nu bara sen är det ju helg igen. Riktigt skönt med lite ledighet.

 

Vi hjälper Sandra och Tunnan så mycket vi kan nu med deras nya radhus PRECIS mitt emot oss. Det är så roligt. Så nu rustas det förfullt! Lika mycket som vi rustade här om ni minns, ni som läst min blogg ett tag. Vi har varit där hela kvällen och hjälp till. Men nu är det dags att stängà ögonen. Sov så sjuuuukt dåligt inatt. Men den såg jag idag att det var fullmåne. Inte konstigt då! Har alltid svårt att sova då :( Hoppas på bättre sömn inatt. 

 

 



Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Vi måste festa ihop nån gång hörru :)

2012-12-29 @ 00:22:26
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]