5 December


Date: 2012-12-05 / Time: 23:00:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Heej på er!
 
Vilket jäävla väder det är ute alltså! Det går ju knappt att gå utanför dörren. Och min babe har åkt ner till Sthlm på konsert ikväll och kommer hem inatt. Förstår inte hur han kan utsätta sig för att köra bil i det här vädret. Den sträckan också. Kör försiktigt Majsen!
 
Ikväll har jag och Nina varit på inredningsparty hemma hos Anette på jobbet. Riktigt riktigt fina grejer var det, men jag kunde verkligen inte bestämma mig för något så jag struntade i att handla. När jag får sån där beslutsångest ångrar jag mig alltid sen, så det är lika bra att låta bli. Man kan ju alltid beställa senare :D
 
När jag kom hem hoppade jag direkt in i en varm dusch, gjorde i ordning en kopp té och ligger nu i sängen och glor på tv samtidigt som jag skriver lite här. Jag hoppas verkligen att vädret lugnar ner sig till helgen. På fredag ska jag på julbord med jobbet på Furuviksbrygga och på lördag ska jag och tjejerna på Brynäs utomhusmatch och efterfesten på Läkerol Arena. Ska bli skit kul faktiskt. Men vi kommer ju behöva klä oss som Eskimåer om det ska fortsätta såhär. Och festkläderna under. Vilken kombo!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]