3:e Advent


Date: 2012-12-16 / Time: 18:52:24
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag och Matte började dagen med att storstäda här hemma. Varje våning skulle skina hade vi bestämt! Så himla skönt att göra en riktig stor städning innan jul! Trots att det är världens tråkigaste att städa, så känns det så otroligt bra efteråt.

Sen har vi haft julbak hos mamma. Jätte mysigt. Vi har druckit kaffe och glögg, bakat saffransskorpor och knäck :) Sen när vi var klara med det gjorde vi hemmagjort hamburgare med pommes. Lyxmat!

Nu är jag hemma hos min lilla fis igen och väntar innan Tunnan och Sandra som kommer över för en kvällsfilm. Så har min tredje advent sett ut.

Imorgon börjar stormen på jobbet. Men det är bara att bita ihop ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]