Volleyboll


Date: 2012-08-05 / Time: 21:08:33
Kategori: Trips and holidays / 0 Kommentarer

Hej bloggen! Idag är det sista dagen på min semester och det känns tungt att börja jobba igen. Jag har haft en helt underbar och perfekt semester och vi har gjort så många roliga saker. Jag har inte haft lust eller tid att blogga men nu när vardagen drar igång igen, så ska jag bli bättre, mycket bättre. Det är så tråkigt att läsa bloggar som aldrig uppdateras. I know!
 
Här kommer lite bilder från gårdagens Volleyboll turnering som vi var med på. Så sjukt bra dag! Tack alla inblandade och tack tjejer för världens roligaste lag! Vi vann dessutom pris för bästa utklädnad!! Woooop
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]