Natti natti


Date: 2012-08-23 / Time: 23:51:00
Kategori: / 1 Kommentarer

Gokväll! Inte så jätte vanligt att jag är vaken så här sent. Så jag tänkte passa på att blogga nu när jag ändå är vaken. Annars är jag en riktig morgonmänniska och orkar inte alls vara uppe lika länge som mina vänner (läs Jenny). Ikväll har vi iallafall varit på bio. Jempa, Nina och jag. Och roligaste av allt var väl att vi hamnade precis brevid Sandra och hennes kompis på 1ans biograf som är enorm. Vad är oddsen på de :D Vi såg iallafall "Snabba cash 2" och jag tyckte faktiskt att den var bra. Lite vääl mycket blod för min smak.
 
Nu vill jag bara att det ska bli helg. Har så mycket planer och vill bara att det ska vara fredag klockan 18 nuu. Men jag har en rätt härlig morgondag att se fram emot ändå, för både Jenny och Natasha har tid på salongen :D Mys!
 
 


Kommentarer
Postat av: Rick

Härligt duckface.

Not!!

Svar: Och du tror att jag bryr mig om vad Du tycker. /iloveduckface
Dempa

2012-08-31 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]