Mooorning


Date: 2012-08-08 / Time: 09:06:51
Kategori: / 0 Kommentarer

Imorse klockan 7 var jag och Nina ute på en powerwalk i solen. Super härligt! Lite aning kallt, men så himla skönt med sol! Bästa starten på dagen helt klart och sen en bamsefrulle på de framför OS.
 
Nu sitter jag vid datorn på jobbet med en kopp kaffe och väntar på min första kund.
 
Ikväll blir det ett efterlängtat biobesök med tjejerna. "The dark knight rises" ska vi se. Jag hoppas verkligen att den är så bra som alla säger. Men dom tidigare filmerna har ju varit grymma, så jag har höga förväntningar.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]