Thats hot, lets take a shot


Date: 2012-08-19 / Time: 18:39:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Riktigt trevlig kväll hade vi igår. Jag, Sanna och Jenny var på sånt dryghumör och vi gick runt och sa så roliga meningar på "suuperbrittiska" haha. "Im here for beer. Okey, but thats fine, Im here for wine. But Im thinkin, Im here for drinkin. That hot, lets take a shot". HAHA! Vilket idioter.
 
Jag vaknade iallafall upp hemma med Jenny imorse. Trötta som as. Men det var det värt, för kul vare. Sen har jag faktiskt bara städat, bäddat rent och gjort massa hushållssysslor hela dagen medans tjejerna har varit här och kikat på tv.
 
Snart kommer min efterlängtade älskling hem. Han har ju varit i Umeå och fiskat sen i torsdags. Så jag håller på och grillar ute nu samtidigt som jag försöker ladda ner lite bra filmer.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]