3 April 2012


Date: 2012-04-03 / Time: 22:41:52
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jaaaaaaa! Brynäs är i SM-final! Så jävla roligt. Hoppas dom vinner guld! Jag kommer verkligen igår när dom vann -99. Då var jag på torget när laget kom på ett flak med alla sina guldhjälmar och alla gävlebor var där och hejade på. Sen efter laget fått massor med applåder och sånt och klev av flaket, strömmade vi "barn" upp på flaktet och hoppade runt av lycka. Haha! Jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jävla coolt då!

Imorgon är det onsdag, och sen är det partytorsdag. Då blir det Adrian Lux med massa härliga brudar, vin och massa massa dans. Ska bli grymt roligt :D

Här kommer några bilder från en partynatt på Banglaroad i Phuket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]