TIPS


Date: 2011-09-22 / Time: 22:53:39
Kategori: Shopping / 2 Kommentarer


Min pojkvän och hans polare har tagit hem babyonepiece. Dom är huur söta som helst. Så jag tänkte bara tipsa er om att det finns att köpa jätte smidigt :)

Dom finns i färgerna svart, röd, rosa, grå och blå :) 0-12 månader eller 4-6 år :) En unges dröm! Ni kan ju bara skriva hur gammal babyn är föresten :) Det finns även för vuxna. Ni kan gå in HÄR och kika lite :)

Men är ni intresserade av en liten mysig onepiece till vintern så kan ni mejla Matte på: [email protected]

Här är den rosa färgen för en 6 månaders baby :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vilka söta ;-) vad kostar en Babyonepiece?

2011-09-23 @ 22:51:23
Postat av: Denice

Dom kostar 350kr/st :) Melja om du vill ha en :)

2011-09-24 @ 00:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]