Sjuker


Date: 2011-09-20 / Time: 19:09:30
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Jag blir så less. Jag har varit frisk i en vecka och nu har det blommat ut igen. Jag är snorig, trött, har ont i halsen och har huvudvärk. Jag orkar inte det här. Jag kan inte träna och jag måste jobba. Jag hatar att vara sjukt. Tur att man har en underbar pojkvän som tar hant om en när man mår som skit. Jag ligger förtillfället i soffan med hundra filtar, halsduk, vicksblå och en het kopp té med citron i. Jag lider!



Kommentarer
Postat av: Maja

pressa en vitlöksklyfta i ett glas med juice, c-vitaminchock för kroppen, oslagbart! krya på dig!

2011-09-20 @ 19:42:27
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Denice

TACK MAJA!

2011-09-20 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]