20 Oktober


Date: 2011-10-20 / Time: 09:05:20
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Godmorgon bloggen! Nu var det länge sen jag satt vid datorn och skrev ett inlägg. Har knappt varit männsika sen jag kom hem från Stockholm. Imorse när jag skulle upp och träna hade jag nästan självmordstankar för att jag var så trött. Jag förstår inte. Jag äter ju bra och sover gått. Förstår inte vart min energi tar vägen?

Men nu är det ljust ute och jag känner mig mycket piggare. Jag tror att det är mörkret som gör mig deprimerad när jag ska upp. Men det gör faktiskt cirka hälften av sveriges befolkning deprimerad också!

Håller på och lägger in Britney bilderna på datorn nu. 20 minuters överföring. Ni förstår ju att jag har pepprat bilder och filmer.

Igår hade jag och min kärlek myskväll. Och ikväll blir det hockey med tjejerna.

Dagens.

Skinnshorts, H&M. Linne, Monki. Tröja, H&M. Halsband, Thailand.


Kommentarer
Postat av: vinteryra

pröva att köp D-vitamin så kasnke du piggar på dig en tablett om dagen oktober till mars

2011-10-23 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]