Tjejkväll


Date: 2011-11-14 / Time: 23:21:16
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Igår efter fardagslunchen så mötte jag upp Nina. Vi gick hem till mig, åt popcorn och kollade på en film. Super mysig söndag. Sen rensade jag ur mina sommarkläder ur byrån som är smockfull. Så skönt! Så nu finns det lite utrymme för något nytt ;) hihi. Men efter de så kolla jag och Matte på Hämnden med Micke Persbrandt. Och den var faktiskt bra!

Idag har jag jobbat, som varje vardag mellan halv 10 och 18. Sen åkte jag direkt hem till Katja med Jenny och Lovisa och hade en riktigt mysig kväll. Åt lite mat, drack ett glas rött, tittade på tv, massa youtubeklipp och bara snackade skit. Fick nyss reda på att Amanda är i stan också så det blir såklart en dejt med henne iveckan också :)

Nu ligger Matte redan i sängen och sover. Så jag tänkte krypa ner bredvid honom nu. Godnatt bästa!


Bild från Sandras 21 årsfest/kräftskivan förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]