Middag i Haga


Date: 2011-11-30 / Time: 17:23:39
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Nu sitter jag med en liten eftermiddags kaffe i handen och väntar på att Tunnan ska komma in på salongen. Sista kunden för idag. Sen ska jag hämta upp Jenny och Lovisa och åka ut till Hagaström. Jennys mamma bjuder på middag. Lovley!

Matte skickade precis mess om att han hade bokat biobiljetter till Paranormal activity 3 på fredag. (Sandra skrev igår att vi skulle med, men ja ska promt nej, men hon har säkert övertalat Matte) Gaaah! Hur ska jag kunna se den utan att ständigt hålla för öronen, ögonen och äta popcorn samtidigt? Jag har inte ens sätt 2:an heller. Jag dog efter 1:an tror jag! Den är hemsk! Men aja, återkommer jag inte nå mer på lördag morgon vet ni att det skett en liten olycka!

Jag saknar min och Mattes underbara resa till Marmaris i somras. Det var då vi bestämde oss för att flytta ihop igen! Kan inte förstå att vi hittade tillbaka till varandra och har nu varit tillsammans i över 7 år. I måndags var det 7 år. Jag kan inte vara lyckligare! Jag älskar dig Matte! Nu är det du och jag föralltid, no mather what!




Kommentarer
Postat av: Lovan

Världsbäst!

2011-11-30 @ 17:50:47
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: vickan

åhhh gullhjärtan ja och jag är såå glad för eran skull.och att jag fick min kärlek tillbaka och fick lära känna er med de..:)

2011-11-30 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]