HEJ PÅ ER


Date: 2011-11-30 / Time: 13:19:40
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Igår var jag och Frida på stan en sväng efter jag slutat. Frida shoppade lite, men jag hittade ingenting :( Sen köpte vi med mat hem till mig och kollade på hockeyn. Sen skrev vi klart inbjudan (och skickade ut den) till våran årliga julaftonsfest/julklappsbyte för våra närmaste vänner. Finally! Har tänkt att jag ska göra de i flera veckor men har inte tagit mig i kragen. Men nuså! Längtar som fan!

Beställde även hem en klänning igår från nelly.com (som ni får vänta med att se.) Kan inte bestämma mig om jag ska ha den på julfesten eller på nyår. Jag har ju min nya röda klänning som jag köpte till "julafton" men som jag råkade smyganvända på Ninas 25-årsfest :P Så det känns kanske roligare att ha den nya klänningen på julfesten istället ;)


RED LIKE A ROSE (Sorry Frida, att du hamnade lite utanför fokus ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)

2011-11-30 @ 13:30:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: isadora

Så fin du är!

Trevlig blogg du har förresten!

2011-11-30 @ 13:39:00
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]