New York


Date: 2011-05-02 / Time: 02:20:53
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Jag tänkte passa på att blogga lite nu när det finns lite tid över. Ligger nämligen på hotellrummet, nyduschad och helt slut i bena efter en heldags gång på New Yorks alla gator. Vi började dagen med Empire state building. Det var så äckligt högt men samtidigt så häftigt att få se NY från den vinkeln. Nu fattar man ju vart allt ligger och om man skulle tappa bort sig så blir det inga problem. Sen fortfsatte vi med t-bana ner till Frihetsgudinnan. Men vi valde att inte åka ut till den. Så viktigt kändes inte de! Vi fick iallafall se henne ;) En har vi gått upp längs Broadway hela jävla dan och inte har vi kommit halvvägs knappt. Eftersom man vill stanna överallt. Hehe Det slutade med att vi var tvugna att avbryta shoppingen pga ont i armar o axlar för att kassarna var så tunga. Därför har vi lite tid på oss att fixa och eller vila innan vi ska ut och käka o dricka sprit ;) Igår när vi kom fram slängde vi in grejerna direkt på hotellrummet och drog ut för att njuta av de underbara vädret. Det är säkert 25 grader här. Vi vandrade runt i Cenral park och bara njöt. Åt lunch och knäppte massa kort. Sen avslutade vi kvällen med god mat o öl ;) Vi hörs sen då!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Guuuuuuuuuuuud vad härligt! Jag vill också dit :D

2011-05-03 @ 12:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]