Koh Samui


Date: 2011-03-25 / Time: 05:17:06
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Ni hänger kvar ändå ser jag.. Även fast det inte blir några bilder eller många updateringar :) Nu bor vi på Koh Samui sen igår, efter en mardrömsresa med båt. Det var skit stora vågor och spyan satt i halsen. Fyfan! Sen var vi ut o käkade, sen blev det dragshow. Så jävla snygga o duktiga var dom! I bangkok blir det fler shower har vi planerat. Efter de blev det massa drinkar på Green Mango och kvällen blev lång. Fan va kul det är att gå ut här. Alla är så trevliga och snygga. Men eftersom det regnade här igår och ska regna hela veckan ut så vill vi inte spilla någon soltid. Så vi sticker till Bangkok redan ikväll. Där är det sol och bästa shoppingen. Blir fler dagar där en planerat men det gör inte oss något :) Nu sitter vi på ett café och käkar rulle. Sen blir det shopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]