Hallooo fans


Date: 2011-03-19 / Time: 10:20:26
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu sitter vi på balkongen igen efter en suuper härlig dag inne i Haad Rin. Sanden var änglavit o vattnet helt genomskinligt :) jag älskar Thailand :) snart ska vi börja kroppsmåla oss inför fullmoon ikväll. Haha vi har köpt så jävla snygga kläder o kroppsfärger :) det kommer bli helt galet. Ska även möta upp några andra pullor från Gävle också. Fan, Nu är det bara 28 grader här på ballen. Suck (not) haha skoja. Nu knäpper vi en bira. Vi hörs mera sen. Ååh så synd att jag inte kan lägga ut nå bilder än :( ha de bra alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin lägenhet du verkar ha, skulle du vilja lägga ut bilder på hela lägenheten i din blogg så man får se hur fint du har :)? vart har hyr du den längeheten, för som jag förstått då är de i gävle ? ha de underbart i thailand. de är ett underbart land !:)

2011-03-20 @ 05:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]