Söndagsmys


Date: 2011-06-19 / Time: 16:18:22
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag har jag och Matte haft en jätte mysig dag. Vi har ätit en megafrulle och sedan donat lite hemma hos mig. Sen tog vi en sväng ut till Köpis för lite midsommarshopping. Hittade två söta linnen och en transparant klänning som jag ev. ska ha när vi åker båt på dagen på midsommar. Sen gick vi även in på Ikea där jag köpte lite ljus och nya matlådor :)

Har hittat ett jätte bra badrumsskåp nu som jag tror skulle passa in i mitt badrum. Jag skulle dock behöva två stycken under varandra men jag tror nog att det blir perfekt. Ska fundera lite så får vi se när jag slår till. Det är ju fortfarande massa grejer kvar att fixa i lägenheten innan det blir riktigt klart. Det är därför jag inte ha velat visa er hur det ser ut än. Men snart så ..

Nu har jag laddat ner 6 stycken DH avsnitt som jag inte har hunnit kolla på än. Så nu blir det ett riktigt soffläge på mig i några timmar framöver. Så skönt.. Jag känner verkligen att jag bara behöver vila och njuta av att ligga still. Jag är dåligt på de! Sen ska vi avsluta våran söndag med Dana från Mezopotamia. Kanske godast ever!

Ha en fin söndag.


Haha hittade den här bilden på en sida. Jag tyckte den var så himla roligt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja kom hit imorgon så tittar vi på film! :D

2011-06-19 @ 21:19:17
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]