HEY HERE


Date: 2011-06-26 / Time: 20:12:21
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Sov enda till 12 idag. Helt sjukt länge men både jag och Matte var så trötta. La oss i skaplig tid igår också. Blev en film sen var det godnatt på ögona alltså. Fick pina mig genom dom sista minutrarna av filmen.

Vi såg Rango. En ny animerad film där Johnny Depp lånar ut sin röst till självaste Rango ;) Det var en rolig film.

Idag mötte jag upp tjejerna på Mingels uteservering för lunch. Kycklingspett med fetaoströra. Den är så sjukt god. Sen åkte vi ut till Ikea och köpis för lite shopping till lägenheten. Fick lite smått och gott med mig hem. Snart börjar det bli klart här. Men det är fortfarande massa smågrejs kvar. Det är så drygt. Så fort man kliver in här tänker man på de, men jag vet fortfarande inte exakt hur jag vill ha de så det känns så onödigt att köpa något än. När ja inte är hundra liksom.

Nu har jag iallafall betalat alla räkningar, städat och fixat lite här hemma. Skönt när det är ordning här. Ska strax packa med träningsväskan och pallra mig över till Matte. Ska sova där inatt. Och gymmet ligger ju precis neranför, så går jag direkt ner där imorgon bitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]