Från bad till fest.


Date: 2011-07-09 / Time: 14:58:14
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hemma igen efter en underbar dag på Gävlestrand. Vi har badat, solat, lyssnat på musik, ätit jordgubbar och bara njutit av ledigheten. Gud va jag älskar sommaren när den är såhär! Och kvällen kan väl knappast bli sämre.

Vi ska ut till Utvalnäs på 25-årsfest. Vi ska vara där strax efter 4 så nu börjar jag bli lite stressad. Matte står i duschen och sen ska vi hem till mig så jag kan börja fixa mig. Alla mina grejer är ju såklart hemma, så jag kan inte börja med något här. Vet inte ens vad jag ska ha på mig.. Det är ju så otroligt varmt så nått luftigt får det bli. Sen lär man ju ha med sig något att ha under kvällen när myggjävlarna börjar komma och solen har gått ner.

Ha en fin kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]