7 Juli


Date: 2011-07-07 / Time: 13:36:56
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Godmorgooon! Har en liten minut över på lunchen så jag slänger in ett inlägg.

Igår blev det en sväng om med brudarna. Grymt mycket folk och det var så jävla roligt. Alla var på så himla himla bra humör också. Vi kan vi.

Ni ska få lite bilder sen.

Ikväll ska jag och min fina pojkvän på bio med Linda och Johnny. Vi ska se Poppers pingviner med Jim Carey. Den verkar rolig. Helst ville jag se Bad Teacher men den börjar för tidigt så det går inte :( Det ska bli mysigt iallafall. Älskar bio!



Vill tillbaka till den här kvällen! Gaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]