Love and other drugs


Date: 2011-01-27 / Time: 23:29:57
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Har precis kommit hem. Jag, Frida, Jessica och Jenny har varit på "Love and other drugs". Den var så jäkla bra alltså. Och jag är dödskär i Jake Gyllenhaal. Han har aldrig varit så porrig som i den här filmen. Ni måste bara se den. Den var jätte rolig och super bra.

Nu ska jag sova. Resten av brudarna gick vidare och mötta upp Lovan och co. Men jag ska faktiskt upp till gymmet imorgon bitti sen ska jag jobba. Sen är det heeeelg :D



Kommentarer
Postat av: Danielle

OMG HAWWWT haha! I want to see this so bad, it looks amazing!



Great blog btw - too cute :)



xo Danielle

2011-01-28 @ 04:20:33
URL: http://www.deathbyshoe.com
Postat av: Nina

seriöööööst!!!!! Vilken jävla bild!! :P

2011-01-28 @ 08:45:39
Postat av: Maja

HUBBA HUBBA, ge mig!:P

2011-01-28 @ 14:53:25
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Denice ja håller med, ÖGONGODIS!!!

2011-01-29 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]