22 Januari


Date: 2011-01-22 / Time: 13:51:07
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Klockan 10 hämtade pappa mig, så åkte vi upp till gymmet och körde ett pass. Sen åkte vi till Tennstopet och åt lunch. Då joinade även Jenny pch Nina oss. Snart ska vi gå en sväng på stan tänkte vi.

Ikväll kommer det bli riktigt kul. Både Emma, Madde och Sanna har pallrat sig till Gävle. Och vi är 11 tjejer samlade. Vi ska först ta en drink hos Nina, sen upp till Läkerol och kika på Idol, sen blir det bord på Goya och fest hela natten lång ;) Haha


Idag fyller härligaste Jessica 21 år. Grattis på födelsedagen sötnos! Ikväll kör vi.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ikväll kör vi! Grattis jess!! :)

2011-01-22 @ 19:15:56
Postat av: pappa

deff kungen. med vinglas i handen. ?????

2011-01-23 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]