TIPS


Date: 2011-02-16 / Time: 09:20:44
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Idag får vi in nyaste kampanjen SUPERSIZE SAME PRICE på vårat shampo och balsam på salongen. Med 300 ml till ord. pris får du nu istället 500 ml och pumpflaska för samma pris. PASSA PÅ! Det gäller så länge lagret räcker. Bara ett tips! Pump i duschen är det bästa som finns.

  
DUO
Body Luxe (Volym) - 455:-
Color Endure (Färg) - 455:-
K-pack (Protein uppbyggande) - 525:-
Moisture recovery (Fuktgivande) - 455:-


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för pris då gumman? Jag behöver nämligen nytt, mitt de där är slut. Och de är ju så bra!

2011-02-16 @ 12:20:32
URL: http://joforsberg.blogg.se/
Postat av: Denice

Har skrivit priserna i inlägget nu ;)

2011-02-16 @ 12:36:56
Postat av: Lovan

åå jag vill ha :D

2011-02-16 @ 14:44:16
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]