Min helg


Date: 2011-02-28 / Time: 09:47:08
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Godmoorgon :) Idag är jag ensam på salongen. Men som tur är har jag mina kunder och båda pappa och Nina kommer idag ;)

I Fredags gick jag, Anette, Frida, Madde och Emma till Olearys och åt middag. Lammkött med klyft, sallad och blue cheese dipp blev det för mig. Kanske de godaste dom har där! Sen gick vi till Anette som skulle packa inför hennes resa till Österike och vi var ett bra moraliskt stöd :D Sen blev det sängen. Jag somnade på 2 sekunder.

Sen trodde jag att jag skulle sova uuut så himla länge på lördagen. Vaknar utvilad och tänker, gud va ljust det är ute. Yes, nu har jag sovit länge. Kollar på klockan och vad tror ni den visar? 08.20? Allvarligt.. Vilken trött tjej. Jaa! Inte kunde jag somna om eller, jag hämtade datorn och slog på "Meet the parents little fuckers". Men den var inte så bra som jag trodde :(

Vid 11 mötte jag upp brudarna för lite shopping och bruch på Absint. Super mysigt!

Sen förfestade vi hemma hos mig och gick till Emmas fest klockan 19. Då möttes vi av välkomstdrinkar och mingel. Sen blev det middag och paketöppning och frågesport (som mitt lag inte vann). Det var verkligen jätte bra styrt och en toppenfestlokal.

Sen pallrade vi vidare till Goya. Sen blev det efterfest i bönan. Där vi också spenderade heela dagen igår med bakismat, soffhäng, bad, biljard och mys :) Tack mina vänner för att ni finns. Vi har alltid så himla kul ihop! Madde, Emma, Sanna och Lovisa. Ni måste ju bara flytta hem förstår ni väl!

Bilder från Iphonen. Ni får dom från kameran ikväll.






Kommentarer
Postat av: sanna

Annars kan vi alla alltid bara säga upp oss/hoppa av plugget och flytta till bali tillsammans, typ. det röstar jag för?

2011-03-02 @ 20:20:36
URL: http://sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]