"En trappa ner"


Date: 2011-02-08 / Time: 22:11:19
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Ni vet "places" på facebook. Jag la till min lägenhet där idag så att jag skulle kunna checka in här ;) Sen ville jag skriva något under självaste adressen, typ "Denice lägenhet". Men eftersom halva lägenheten ligger under marken så måste man gå en trappa ner för att komma in. Därför kom Jenny på det brillianta namnet "Denice, en trappa ner". Bara de var ju kul.

Sen 10 minuter senare börjar "Den hemliga miljonären". Och det första stället killen besöker är "En trappa ner" för hemlösa. Och Jenny och jag börjar AAAAAAS GARVA! Vaafaan är oddsen på de? Och jag som har varit "hemlös" nu i en månad. Det där gjorde våran kväll iallafall. Faan va roligt vi har haft åt de där nu.




Kommentarer
Postat av: maddie

hahahahahaha ;)

2011-02-09 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]