Efter regn kommer solsken, inte sant?!


Date: 2011-02-22 / Time: 12:16:16
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Jag vann inte lägenheten på Valbogatan. Det var en 1,5 på 40 kvadrat, mitt maxtak var på 620 och den gick för 690. Så det var ju synd. Men jag hade inte velat betala så mycket för den. Det var den inte värd för mig.

Så nu får jag leta vidare. Har redan hittat två nya lägenheter som intresserar mig. Ska på en visning på fredag och en på måndag. SPÄNNANDE!

BTW så vann lillasyster nyss sin budgivning på en etta på söder. GRATTISSSSS! Två budgivningar på samma dag i samma familj. Tur att en vann iallafall ;) Fan va glad jag är för din skull.


Kommentarer
Postat av: Lina

vilka lägenheter ska du kolla på? lycka till!

2011-02-22 @ 15:44:14
Postat av: Cajsa

Ja men när du får en kommer den vara bättre än den!! :D

2011-02-22 @ 20:13:11
URL: http://cajsasihlen.blogg.se/
Postat av: sanna

skojigt, din tur kommer! det var helt enkelt inte meningen ;)

2011-02-22 @ 22:08:49
URL: http://sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Denice

Jag ska ev. kolla på en lägenhet på Hantverkargatan imorgon. Det är ett renoveringsobjekt, så jag vettefan om jag orkar renovera alltså.



Men på måndag ska jag kolla på en 2:a på Norra Kopparslagargatan. Suuuuperfin! Den skulle ja vilja ha! :)

2011-02-24 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]