American CREW


Date: 2011-02-09 / Time: 14:29:25
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Idag har vi stängt på salongen på grund av att det vi hjälper Johan med förberedelser inför visningen ikväll. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev ut att vi sökte killmodeller för några veckor sedan? Det var iallafall uttagning igår kväll och bl.a. Erik och Henke som jag tog hit blev valda. Ska bli superkul. Erik ska bli klippt på scenen och Henke kommer hit strax och ska bli klippt och stylad. Det är ca 10 modeller som ska vara med.

Jag ska knäppa massa kort med Anna-Karins systemkamera ikväll. Så kommer jag lägga ut lite bilder så fort vi lagt in dom på datorn :)

Det ska bli jätte kul och det är bara killar som ska gå denna visning. Det händer ju inte speciellt ofta. Så det är 80 anmälda frisörer som ska gå. Klockan 6 är det mat och visingen börjar 7.

Jag har frågat ut Johan lite vad insperationen kommer ifrån. Det är alltså tidigt 30-tal, arbetarklassen, skitig look och inte så planerat.

Hmmm... Okej tänkte jag. Vi får se hur detta blir :)


Kommentarer
Postat av: Lovan

Lycka till idag hjärtat

2011-02-09 @ 17:15:20
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Linda

det låter ju hur snyggt som helst!

2011-02-09 @ 18:47:29
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]